1 grudnia 2016

Szpinakolada

Składniki:

  • 2 opakowania jogurtu naturalnego probiotycznego (po 200g)
  • 2 dojrzałe banany
  • 2 garści  młodego szpinaku ("baby")
  • pół dojrzałego świeżego ananasa

Wszystkie składniki starannie zmiksuj :)

Możesz podawać w formie koktajlu do picia lub jako pożywne śniadanie z płatkami, orzechami, nasionami czy świeżymi owocami.

Z notatnika dietetyka:

Energia: 350 kcal
Białko: 16g
Tłuszcze: 10g
Węglowodany: 54g
Błonnik: 4,6g

Ten koktajl ma wiele modyfikacji i smaków.
Łatwo go zabrać ze sobą zawsze i wszędzie. 

Jeśli chcesz ograniczyć ilość kalorii w posiłku, zmniejsz ilość banana i ananasa. Możesz też zamienić jogurt filiżanką schłodzonego naparu z zielonej herbaty.


Z notatek toksykologa:


  • Postaraj się wybrać świeże warzywa i owoce, niepakowane w plastikowe opakowania i folie.
  • Bardzo dokładnie myj owoce i szpinak pod bieżącą wodą.
  • Nie używaj ananasa z puszki! Jeśli nie masz wyboru - zamień owoc - np. na świeżą pomarańczę.
  • W absolutnej konieczności - weź tylko owoc z puszki, ale nie używaj zalewy.


Dołącz do naszego wyzwania na Facebooku (Detoxed Lifestyle Challenge), wytrwaj z nami oraz przekonaj się, że małymi zmianami można  zadbać o swoje zdrowie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dołącz do nas na Facebook'u

Follow by Email